Tag: smart mobile

Aplicatia Raiffeisen Bank, Smart Mobile, nu functioneaza

Aplicatiile Raiffeisen Bank de mobile/internet banking nu functioneaza de mai multe ore, se plang clientii bancii care nu au putut face plati la comercianti.

Mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen printr-o bresa de securitate in sistemul bancii

Un cititor se plange ca i-au fost furati banii din contul Raiffeisen, printr-o frauda online tip phishing, desi nu a accesat niciun link, considerand ca de fapt a fost vorba de un incident cauzat de o bresa de securitate in sistemul bancii care a permis accesul hackerilor in contul sau.

Cum mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen, fara ca banca sa ma anunte

Raiffeisen a permis actualizarea datelor personale ale unui client, inclusiv numarul de telefon si datele de acces in aplicatia bancara, cu ale unui fraudator din alta tara fara, sa-si anunte clientul de aceasta schimbare pe canalele utilizate uzual de acesta, precum email-ul.



De ce nu-si despagubeste Raiffeisen clientii fraudati online?

Raiffeisen Bank motiveaza refuzul de a-si despagubi un client fraudat online prin prevederile contractului cadru cui banca, conform carora clientul nu trebuie sa divulge altor persoane datele de acces la aplicatia bancara.

Nu mai pot folosi aplicatia Smart Mobile dupa actualizare, nu mai este compatibila cu telefonul meu. Ce pot sa fac?

"Se pare ca au vrut sa imbunatateascai aplicatia Smart Mobile doar pentru clientii care au telefoane peste IOS 13. Eu nu mai pot folosi aplicatia de pe telefon deoarece am IOS 12.5.5 Cu siguranta ca mai sunt si alti clienti care au aceeasi problema.
Am fost la o sucursala Raiffeisen si mi-au spus ca nu ma pot ajuta. Care ar fi rezolvarea problemei? Exclus schimbarea telefoanelor!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile?

Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.

"Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?", se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.

Cum vad ce sold am pe card?

"buna dimi.am si eu un card de salariu la banca raiffeisen si vreau sa-mi vad soldul de acasa? multumesc si o zi placuta", intreaba un cititor Ghiseulbancar.ro.

RASPUNS:

Buna ziua,

Pentru a vedea de acasa ce sold (cati bani) aveti pe cardul de salariu la Raiffeisen, trebuie sa va activati aplicatia de internet/mobile banking a Raiffeisen Bank: "Raiffeisen online" (internet banking) sau Smart Mobile (mobile banking).

Aplicatia de internet banking - Raiffeisen Online, se acceseaza de pe site-ul Raiffeisen.ro, iar aplicatia de mobile banking Smart Mobile se descarca pe telefon, din Google Play sau App Store.

Probleme cu aplicatia Raiffeisen Smart Mobile

Raiffeisen Smart Mobile, aplicatia de mobile banking a Raiffeisen Bank, nu functioneaza pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13, au reclamat clientii bancii.